Kızlar benim yanımda kimse yok henüz 37 günlüğüz gurbetteyiz mecbur ailem gitti Kolik teşhisi konuldu doktor rahatlaması adına bu ilacı verdi yalnız eşime ilacı aç demiştim kaşıkla ver diye söyledim içinde kapağın toz varmış o uygulamayı eşim yapmamış bugün fark ettim ben de ilacı inceleyeyim derken şimdi yaptım 3 gündür tozsuz çocuğa içiriyormuşuz bir sorun olur mu