mthnmh Bebeğim 5,5 aylık alnında var 2 aydır kullanıyoruz açıkçası bir etkisini görmedim yan etki olarak iştahsızlık yapıyor mu artık mama içmek istemiyor
mthnmh tinimimihanim ne gibi etkisini gördünüz küçülme mi oldu rengi falan mı soldu yan etki olarak peki iştahsızlık falan oldu mu
mthnmh ist3455 dikkat çekiyor mu peki sizin bebeğinizinki bize hematoloji onkoloji doktoru verdi bunu en az 500 hastası varmış herkese veriyormuş
tinimimihanim mthnmh kızımın 3 yerinde var leke şeklinde olanlar gitti derin olan kuculdu ve rengi soldu halen kullanıyoruz biraz halsizlik yapmıştı sonradan dozunu dusurduk bir sorun yaşamadık
ist3455 mthnmh valla doğduğunda daha çoktu ya biz alıştık ya da solmaya başladı onu anlamadım. Ama biz bu konu işin hiç gitmedik doktora
mthnmh tinimimihanim ya bizim kullandığımız başka ismi dideral kalp ilacı diye geçiyor hap onu bölüyoruz yarısını o yarısını da eziyoruz 5 milim suyla sadece 1,5 milimini veriyoruz ama açıkçası hiçbir faydasını görmedim hala aynı olduğu gibi duruyor ve aşırı iştahsız diyorum acaba o mu yaptı
Demett_k mthnmh hemanjiomu çok mu büyüktü neden kullandınız. Benim kızımın anlında da var. İlk zamanlar damla kullandık baktık o da çok etkili değil bıraktık. Ama dideral şurup açıkçası riaskli geldi kullanmadık. şuan 5 yaşında nerdeyse yok denecek kadar azaldı.
mthnmh ist3455 Yani anlayamadım tam olarak siz kendi fikrinizce mi başladınız ilaca ben mi yanlış hatırlıyorum bir şey kullanmıyor muydunuz tedavi görmüyor muydunuz bunun için
mthnmh tinimimihanim cuma günü için randevu aldım bakalım ne diyecek doktor dün bıraktım ilacı kendi kafama göre inşallah bir şey olmaz çünkü ondan kaynaklı mı bilmiyorum çocuğum aşırı iştahsız oldu
ist3455 mthnmh yok ben hiç bi şey kullanmadım doktora da gitmedim bu konuda bi ilaç olduğunu da burda duydum ilk defa. Hafiften hala var bizde iz