Osgee01 Benimde farklı sebep den olmuştu kıl dönmesinden geçen oldu çok afedersiniz bastırınca leblebi tanesi gibi Oğlumun göbek bağı düşsün diye aldığım temizleyici ile temizledim üç gün bekledim üste çıksın diye pıtlattırdım Allahtan geçti çok acı birşeydi.. Sıcak kompres yapmanızı kesinlikle öneriyorum. Ama doktora da kesinlikle ihmal etmeyin.