Arkadaşlar merhaba aşağıdaki resimlerde görebilirsiniz. 11 aylık kızımın vücudunda döküntüyle birlikte 2 gün hafif ateş oldu. İlk sinek ısırığı sandım ama her gün arttı. Uçlanıyor ve sönüyor. Yarın doktora götüreceğim. Başına gelen var mı acaba? Henüz su çiçeği aşısını da olmayınca bi telaş yaptım:(

