metehan1810 9,5 aylık oğlum sürekli her bulduğu yerimi ısırıyor. Omuzlarım parmaklarım bacaklarım nereyi kaparsa. Üstelik 4 dişi de çıktı fena canımı yakıyor. Isırma diye uyarıyorum ama sanki daha da hırslanıyor. Başına gelen var mı?
gizememre metehan1810 bağırmak yerine dikkatini dağıtın ısıracağını anladığınız gibi oyuncak verin eline şarkı söyleyin
ysmnbdj metehan1810 benim kızımda 8ay 17 günlük alt 2 dişi çıktı ve hep gogsumu ısırıyor bende çare bulamadım yapma dedikçe korkuyorda daha çok ısırıyor nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum 🫤
bir_49 metehan1810 valla bizde aynı durumdayız 14 ayligiz bende güzelce anlatıyorum ama o inadıma yapar gibi yine yapıyor
defnesmam42 metehan1810 benim kızımda öyle şuan 1 yaş dış geliyo kasindikca beni ısırıyor her yerim morardı neredeyse öyle fena ısırıyor bu sıcakta şort giyemiyorum artık yanaklarımı falan o an neresi denk gelirse ısırıyor direk her yolu denedim ama herkes kasindikca ısırır yapacak bisey yok dedi
Derinmomm ysmnbdj memeyi hemen bıraktır. aglasa da emzirme. ısırınca meme olmadığını anlıyorlar benim oglum öyle vazgeçti hele of falan dereen tepki verirsen temelli oyun sanıyorlr
defnesmam42 Derinmomm ısırmaya hiç tepki vermedim ama vurunca bazen fark etmeden ah diyorum canım acıdığı için dediğiniz gibi oyun zannediyor artık ve daha çok vuruyor oynamak istedikçe vuruyor ne yapicam bilemiyorum🥺
Pamukhanim_ metehan1810 benimki göğsümü değil ama omuzlarımı parmağımı falan ısırıyo 10 10 aylık 6 dişi var ben çok hafif canını yakmadan burnunu sıkıyorum oyun sanıyor gülüyor ama unutuyor yapma deyince devam ediyor yapmaya
ertug57 metehan1810 ay bu biz ve benim gosumu bir kere koparır derecesinde isiridi yarısi resmen gitmişti çok canım yandı o an feryadima anladı korktu yapma oğlum canım acıyor bak yapılmaz sonra süt icemezsin diye çok konuştum sakin olmaya baktım bir süre emziremedim tek göğüsle emziririken hep hatırlattım bak öbür ki hasta oldu isirinca süt gelmiyor diye küçüktü ama bir seylerin ters olduğunu anladı iyileşene kadar her emzirmede anlattım sonra bıraktı bir kaç kez benim tepkimi olcmek icin yeltendi ama o zaman hemen anlıyorum isircagi zaman duraksiyor gozume bakıyor hemen parmağımı sokuyorum isirirsan bir daha meme yok diyorum bir kaç kez yaptı çektim tepki vermedim parmağımı isirmis oldu memeyi vermedim bir süre meme diye başlayınca tamam vericem ısırmak yok diye korksam da verdim sonra böyle böyle alıştı sütum azalmissa ısırıyor bazen anlatamadığı için onu da anlıyorum zaten omuzlarıma koluma yanaklarıma burnuma bacaklarima her yerini ısırıyor morardı anlatıyorum ama dişlerinden yapıyor uykusuna yakın yapıyor genelde isiridiginda yanından tepkisiz şekilde uzaklaşıp bekliyorum yanında olarak sonra anlıyor bir şeyler demeye çalışıyor seyreltti ama kaşınınca engel olamiyor eline kaşıyıcı veriyorum başka şeyler veriyorum dikkatini farklı yerlere çekiyorum