Benım kızım 3 aylık burnu dolu dıye 10 gündür kaç doktora götürdüm bişey yok dediler bugun apar topar tekrar tıkandi geldik hastaneye doktor hemen yatırdı üç kez hava aldı iğne kan tahlili falan saat 7 de tekrar görücek gerekirse yatıcaz ihmal etme canım bi doktora götür evde neler yapdım olmadı