kaandurumoms Kızlar selam bugün rotavirüs aşımız vardı. Kızım 1 aylıkken tartılmıştı en son 4400dü. Aktif olarak emiyor. Ek olarak gündüz çalıştığım için çoğunlukla sağarak biberonla veriyorum. doymadığını düşündüğümde bazen 1 kez mama içiyor bazense hiç vermiyorum. Sütüme güvenmeme hissini aşamıyorum. Aslında bugün boy kilo bakıldı. 59 cm 6650 çıktı. Bu ay itibari ile birde memede savaş başladı gündüz özellikle emmek istemiyor. Bu ay itibariyle hiç mama vermeyip sütümle devam etmek istiyorum ama ya doymazsa hissi var hep içimde. Sütüm dinlenirsem eğer tek göğüsten 130u gördüğüm oluyor sağımla. Sadece emzirerek giden anneler nasıl bir yol izlemeliyim?
klhjdm kaandurumoms bence kilosu çok yerinde kaç kilo doğmuştu bende arada acaba doymuyor mu diyorum ama o his bence hiç geçmiyor benim kızım biberonda kabul etmiyor sadece emziriyorum 1 gün olmasa diğer gün o his hep var
klhjdm kaandurumoms benim 3400 doğdu yani meme istemediği zamanlar oldu ama ben meme reddi demedim lafamda öyle söylemedim ayakta sallayarak emzirdim emdi
asyabebek44 Doymasa anlarsınız doymadığını ne bileyim kendini belli eder bağırır ağlar felan, ama bence size öyle geliyordur bol bol emzirin sütünüz yetecektir, mama verirseniz çocuk mamanın tadını aldıkça memeyi istemeyebilir