Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 6 günlük 3 gündür beslenmiyor doğru düzgün ne meme kabul ediyor ne de biberon çişli bez sayısı 0 artık ne yapacağımı şaşırdım sizdede oldumu böyle çözümü varmı birde kullandığınız mama markası nedir acaba ben bebelac gold kullanıyorum ama değiştirmeyi düşünüyorum kilo alımı felan iyiydi mamayımı sevmiyor acaba artık ama süt sağıp verincede aynı tepkiyi veriyor lütfen yardımcı olurmusunuz