Yagzalp24 @azicikgobekatalim @g3547 doktorumuza sordum daha önce bu konuda araştırma yapmış kendisi yine de bir kadın doğum uzmanı hocasından da teyit aldı emzirmede sıkıntı olmazmış ama hocası önce değerlerine baktırsın değerleri düşükse kolajen fayda sağlamaz annede değerler düşükse sütle de çocuğa geçer dedi
g3547 sancarmom hmm Evet kabızlık bende de travma kaldı Kayısı özü satılıyor onlardan aldım her sabah suya karıştırıp içiyorum 1 bardak Çok etki etti bende 🙂
Yagzalp24 g3547 olur heralde orada da bakıyorlar neticede ama her yerde aynı değil bizim buradaki sağlık ocağında tüm değerlere bakıyorlar ama annemlerin şehrinde d vitaminine bile bakmıyorlarmış artık dahiliyeye gönderiyormuş sağlık ocağınıza bağlı yani
Annegibi2006 g3547 ben day2day kullandım bi süre ama bende çok ödem yaptı ellerim yüzüm hep şişti çok memnun kalmadım