Sinems1 öncelikle 4.ayda ben meyve suyu ile.basladim.3 gün kurali önce elma suyu verdim rende yapıp kalan suyu suzuyordum.kuxuk olduğu için 3 gün sonra havuç ekledim 3 gün sonra armut ekledim.spnrasi 3 nu karıştırıp.verdim ama çok az yani miktarlı çok değildi sonra yogurda başladım.oda.3 gün denedim 4. Ayı bu sekilde gecirdik 5 . Aya girdiğinde yine 3 gün kurali ile patates kabak havuç zaten yiyordu ucunu karistarak.verdim böylece sabah 11 gibi meyve suyu öğlen çorba yada püre tarzı akşam üstü yoğurt verdim smdi 6. Aya girdim peynir ve avakoda veriyorum sabahları öğlen çorba yapıyorum yine ayına uygun sebzeler.vererek ara öğün meyve veriyorum yine akşam üstü yoğurt tabi bazen degiislik oluyor öğünlerde yeni yenide yumurta vermeye başladım henüz 2. Gundeyim aslında 4. Ayda.sadece tadım ile geçti çok ağır olmadan 5. Aya girince biraz daha ilerledi smdi Ogün olarak veriyorum.