SheDoesntCare Anneler merhaba bebeğim 3ay 4günlük dışarıya çıkınca poşetini kullanıyoruz hâlâ normal bebek arabasına ne zaman geçeyim siz ne zaman kullanmaya başladınız
cokbilmismom SheDoesntCare ben 6 ay bebek arabasını pusetli kullandım çok rahattı çünkü hem bebek hem ben artık sigmamaya başlayınca normal arabaya geçtik oturmaya da başladı zaten diğerinde de rahat etti sonra. Ama oturmadan bence geçirmek gereksiz ben bakıyorum ettaftsa çok rahatsız gözüküyor bebekler
aydint Etrafı izlemesi açısından biraz daha pusetlw devam edebilirsiniz,6.aydan sonra normal şekilde kullanabilirsiniz, zaten pusete sığmıyor anlarsınız artık geçmem lazım diye
Pamukhanim_ SheDoesntCare 5 ay puset kullandım destekli oturmaya başlayınca normal bebek arabasına geçtim
nnoktaa SheDoesntCare 7.aya kadar pusetli kullandım. Bebeğin omurgası için uygun olanı ilk 6 ay puset. Bazen görüyorum minnacık çocuklar bebek arabasında eciş bücüş oluyorlar.