Kızlar oğlum 21 aylık eylülün sonunda 2 yaş olacak 100 den fazla kelimesi vardır ama asla cümle kurmuyor çoğu şeyi söyleyemiyor mesela inek demiyor mö diyor hayvan isimlerinin hiç birini söylemiyor sadece çıkardıkları sesleri söyleyebiliyor anne al baba bak aç haricinde ikili cümlesi yok herşeye bu bu bu diye anlatmaya çalışıyor yada ayakkabıyı mesela giy giy su içecekse iç iç bardağı koycaksak koy kısa kısa hep doktora götürmelimiyim sizde durumlar nasıl normali nedir bunun ya