minikmucizemaak minikmisimben İlk doğum benimde, 20 aylık. Bir de ben kilo aldım. Laçka gibi birşey vallahi gördükçe nefret ediyorum 🥴😮💨
Sungerbob minikmisimben Zayıflayabiliyorum fakat o sarkık göbek asla gitmiyor sizin kilonuz gidip göbeğiniz mi kalmıştı yoksa göbeğinizde mi gitmişti
Hiilyuss minikmisimben malaesef bu sexaryen ya da normal ile alakasızmış. Karın bölgesindeki kaslar yırtıldıysa orada yumru gibi kalıyormuş. Normal dogurunca göbeğimin gideceğini sanmıstım ve büyük bir şokla karşılastım benim de duruyor😂
minikmisimben minikmucizemaak sağlıkla büyüsün💕 ya ben ilk zamanlar baya sorun yaşadım ailemle üzüntüden hey allahım yemek yiyemedim öyle zayıfladım ki aynaya bakıp ağladım o derece. Sonra iştah bir açıldı..
Sungerbob minikmisimben Göbeğiniz nasıl gitti yaa benim gitmedi üstüne şimdi ikinciye hamileyim ve daha bebek büyümeden karnım büyüdü 🤦♀️
minikmisimben Sungerbob yani o zaman üzüntüden gitmişti iki kızımda da aynı sorunu yaşamıştım görenler şok olmuştu hatta. O kadar dümdüz olmuştu. Ama şu an var 😁 maalesef