mamalika nurzeyd06 benim kızım da 8 aylık doğdu, onda da vardı. Doktor önemli değil büyüdükçe düzelir dedi. Şu an 11 aylık olmak üzere. Geçti gerçekten de.
sahim 35 haftalık doğdu bebeğim. çok büyüktü fıtığı morarma da olmuştu. haftada bir doktora götürürdüm en son doktor kovdu bir yaşına kadar gelmeyeceksiniz diye. Zamanla da geçti gerçekten