obiranne3 nurzeyd06 göbek fıtığı olduğunu nasıl anladın Benim bebeğim de prematüre Göbek deliği birtık sanki yukarıda Yani yani daha doğrusu dışarıya çıkık gibi
nurzeyd06 obiranne3 göbeği şiş gibiydi farkettim internetten baktım fıtık yazıyordu doktora götürdüm o da aynısını dedi ama tehlikeli birşey değilmiş zamanla geçer dediler
Elifinannesii_ Zamanla geçebilirmiş ama benim kızımda geçmedi . 3.5 yaşında şuan . Çocuk doktoruna götürdük ultrason çekildi . 3mm fıtık varmış. Çocuk cerrahi ameliyat dedi ama yaptırmadık . Henüz çok küçük
hndkfl Benim bebeğimde de vardı hatta baya ilerlemişti 3 aylık oldu kendiliğinden geçti. 1 yaşına kadar kendiliğinden geçer diyor doktorlar eğer geçmezse küçük bir operasyonla alınıyormuş tehlikeli bir şey değil canınızı sıkmayın 😊
seda2023 nurzeyd06 bizim vardı gazı gidince o da söndü hiç olmamış gibi oldu doktorun geçer dokunma diyorsa dinlemelisin bence
busrakaan18 nurzeyd06 bizimde vardı gaz sancısında ağlarken kakasını yaparken inanılmaz büyüyordu kıyafetten belli oluyordu kendiliğimden geçti doktor da zaten geçmezse müdahale ederiz çoğunlukla geçiyor demişti. Yanlış hatırlamıyorsam 4 5 aylık olduğunda tamamen düzeldi
ela4_0 nurzeyd06 Benim bebegimde de vardi kuvozde cok aglamaktan olmustu. Aylar sonra kendiliginden gecti.