gularslan11 bizde cyber eezy s twist 2 var, kabin boy diye geçiyor. Yani genel olarak memnunum, alıştım artık çünkü. Ama tentesi çok açılmıyor, bir de tek elle kapatılmıyor dert yani. Kenarlarında da destek filan bi şey yok oyuncaklar hep düşüyor. Ama tek elle bile çok rahat sürülüyor, işimi de görüyor. Yine de tavsiye etmiyorum 😂