Arkadaşlar kızımı Seyhan başkente havale nöbet geçirerek götürdüm kızım egg tomografi mr hersey çekildi temiz ama maalesef 2 tane epilepsi ilacı başlandı nöbet uzun sürdü diye hiç memnun kaldım 3 tanen iğne vurulduk antibiyotik. Bir gün sonra kızımın heryeri kızamık gibi oldu gittik yatış yaptı hiç birsey yapmadılar ha bire kan aldılar artık ticaret yeri olmuş ben de çıktım çocuğumu mahvettiler kan kan tanıdınız Adana da para göz olmayan çocuk nörolog varmı