ArzUmut bence bu bebekten bebeğe değişir, benim oğlum iştahsız mesela asla bulamaç yemez. Ek gıdaya geçtiğimizden beri ne verirsem ayrı ayrı verdim. Bi tanıdığım da peynir zeytin yemediği için yumurtayla karıştırıp veriyordu, şimdi 2 yaşında nerdeyse hala yemiyor kahvaltı.