Bu yaşta bebeğini tam gün kreşe verip iyi ki vermişim diyen var mı? Daha var o zamana ama ücretsiz iznim o yaşa geldiğinde bitecek. Ama 18 aylık bebeğimin yemekle , uyumakla arası yok, benden babasınında başkasını görmüyor o yüzden çok düşkün bize sürekli kucakta ve ben geleceği düşündükçe kreşte ne yapar uyuyamaz, yemez, ağlar bizi ister diye uyuyamıyorum.