Bizde aynı şekilde4 ay 21 günlük ne Biberon ne de meme yiyor 2. Ayından beri savaşıyoruz resmen kilo alımı çok çok az 5 doktora götürdüm hepsi zorla içir dedi bende de enjektörle ağzına ağlarken zorla sıktım çoğu zaman kustu salı günü başka bi doktora götürdüm o da bebeği bu kadar fazla zorladığın için içmiyor dedi napacağımı şaşırdım artık ek gıdaya geçmek içinde herhangi bir şey söylemedi