aysetask Kızlar bebeğim gün içerisinde hiçbirşey yemiyor ve içmiyor idrarından kan geldi doktorumuz sıvı tükrtmemesinden kaynaklı bol bol emzir ve mana ver dedi ama kabul etmiyor bugün hipin elma püresini aldım yarım kavonoz yedi sizce ek gıdaya tamamen geçmeli miyim bebeğim 4 ay 2 günlük
babyisleeping aysetask daha çok küçük :( 1.hazır paketli almayın her ne kadar doğal organik vs dense de değil içinde koruyucu katkı maddeleri var. 2.ise tadımlara başlandığında bile önce sebzelerle başlatıyor çoğu doktor meyveleri en son verdiriyor ki sebzeleri reddetmesin diye. Siz yanlış yapmışsınız. Bir şekilde süt/mama içirmeye çalışın
gizematadeniz aysetask ek gidaya gecseniz de ya sut ya mama o siviyi malesef cocuga vermeniz lazim. Cunku bu durum beslenme eksikliğinden önce su sicaklarda sivi kaybina yol acar ve tehlikelidir. Ayrica 4 aylik bebek ek gidaya gecse bile 9. Aya kadar neredeyse sadece tadim yapacak. 9. Aydan sonra beslenmede ek gida anne sütü veya mamadan fazla olabilir ancak. Malesef bir sekilde o sütü bebege icirmek gerekli. Biliyorum icmiyor belki bir tavsiyede bulunur bu konuda biri ama ben ek gida ile bu sorunu çözemeyeceginizi soyleyebilirim
gizematadeniz aysetask biberonu degistirin. Kasikla icirin, pipet deneyin, enjektor deneyin, meme seviyorsa eds deneyin, sıvı kaybi ciddi bir durumdur