Bebeğim 4 aylık. Rutin kontrolü ve idrarında turunculuk için doktora gittik kan idrar verdi. Karaciğer enziminde yükseklik bulmuş doktor. Tekrar idrar testi yapcaz enfeksiyon çıkmış. Karaciğer enzimi yüksekliği yazıyorum google a kötü şeyler çıkıyor bunu yaşayan oldumu aşırı canım sıkkın