yesim07 Oğlum 11 aylık emeklemiyor sadece yürüteçle yürümeyi seviyor geri geri gidiyor yuvarlanıyor ama öne emekleme istediği yok nerdeyse 1 yaşında olucak neden böyle oluyor anlamıyorum sizin bebeişlerde aynı olan varmı ?
ipeksiiimom yesim07 kızım emeklemedi 11 aylık olunca direkt tutundu kalktı 12 aylıkken de desteksiz yürüyordu. Belki direkt yürüyecek
Pamukhanim_ yesim07 emekleme bir gelişim basamağı değil emeklemeden yürüyecektir benim kızım 8 aylık yürüdü şuan 10 aylık yürümek istemiyor ben yürütmek isteyince dans etmeye zıplamaya başlıyor