eceee111 Kızlar bebeğim 2 aylık doğum evraklarında da yazmıyor kan grubu dün tahlil verdik ama kan grubu gene çıkmamış yani yanlış çıkmış doktor bir tek senin başına gelmedi korkma 6 ay sonra tekrar bakalım dedi çok garip değil mi ya
KorkmaYemem eceee111 Normalde doğar doğmaz yaparlar hangi kan grubuna ait olduğu ortaya çıkar ama sizinki tuhafmış gerçekten
Hiilyuss eceee111 devlette mi dogdu benimkilere de bakılmadı dogumda. 9 aylıkken kan testi istediklerinde bakmalarını istemistim çyle ögrenmistik
momgizy eceee111 benim kızımın da öyle ben de devlette doğurdum kan grubu yazmıyor 🤣 2 ayda bir rutin kontrole gidiyoruz yine unutuyorum 😑