Etrafımda kızımla yaşıt çocuk yok o yüzden dil gelişimi nasıl tam anlamıyorum anne, baba, dede, teyze, anneanne, gel, geldi, nerde, orda, meme, mama, kaka, kuş, Allah, gol ve bıcı bıcı kelimelerini söylüyor. Sizce nasıl televizyon da açmak zorunda kalıyorum bazen işim olduğunda çünkü hep kucak isteyen bir bebek