HadiGulumYandanYandan Merhaba güzel anneler . Kabin boy bebek arabası bakıyorum kullanıp memnun kaldığınız var mı? Fiyatı çok yüksek olmasın. Önceliğim çift yönlü olması ama şart değil 🌸
patlakprezervatif HadiGulumYandanYandan Kraft balear. Çok memnunum tek el ile açılıp kapanır, araba çok hafif ve ayrıca rahatlıkla bagaja sığıyor. Arkasında fermuar kısmını açıp bebeğinize bakabilirsiniz. Ayrıca tende üzerinde de kontrol edebilirsiniz. Yanında rüzgar önleyici tulum ve yağmurluk birlikte veriliyor
gizematadeniz HadiGulumYandanYandan ben ikinci el quinny zapp extra 2 aldim daha yeni. Taş gibi araba. 1500 liraya mi ne aldim. Kabin kadar küçülüyor
Niyesordunbucevabi HadiGulumYandanYandan kraft rambla kullanıyorum tek yön ama bebeğim kucağımdayken çok rahat açıp kapatıyorum hafifte çok kullanışlı