yarenclk yaa o zaman bu döneme özel bir durum mu acaba uykuları çok dalgalı çünkü aslında düzenli uykusu vardı ama şu 2 haftadır yine bozuldu atak haftasında gözüküyoruz belki bunun da etkisi vardır. Yürüteç aldım kucaktan kurtarmak için 10 dk max duruyor sonra çığlık kıyamet oyuncak vs oynamak istemiyor hep kucakda evin içinde dolaştırmamı istiyor sırtı yere gelince bağırıyor. Bazen uykusundan 15 dk sonra mızmızlanıp birden gözlerini açıyo tekrar memeye alıp dalmasını sağlıyorum. Düzensiz uykusu olduğu için beni de çok yoruyor her işimi yarı da bırakıp tekrar gidip memeye alıyorum dalsın diye 10 20 dk daha tutuyorum meme de gerçekten yorucu