oykununanneesi resmen anlattıklarınızda kendimi gordum saatler suren uyutma cabam ve maksimum yarım saatlik uyku… gayet mutlu gulerek uyanıyor ama sonrası hep bi huysuzluk bi aglama. Cogu zaman uykusunu alsın diye aynı sekilde saatlerce sallıyorum bazen evet o da ise yaramıyor. Hatta bazen yarım saat bile uyumuyor tam uyudu diyorum 10 dk sonra uyanıyor artık ne zaman uyudu ne zaman uyandı takip bile edemiyorum uyku surelerini. Resmen 5,5 ayım surekli duzelmesini bekleyerek gecti 40ı cıksın duzelir dendi olmadı, 3 aylık olsun duzelir dendi olmadı, simdi 6 ayı bitirmeyi bekliyorum bi umut ama her gecen gun umudum da tukeniyor acıkcası duzelecek olsa simdiye duzelirdi diye düşünüyorum. Ve abartısız belki her gun aglıyorum bu duruma cunku her anlamda cok yordu beni ozellikle de psikolojik olarak