canparem11 Kızlar tatile gitmeyi düşünüyoruz eşimle , ama ben bebeğimi hasta ederiz bunaltırız falan filan neyse uzatmayayım deneyim yaşayan var mı kızceler nelere dikkat etmeliyim asıl soru sizce gitmemize değer mi(bebişimiz sakin uysal ve suyu çok sever) ama yerinde durmaz tabiki orda nasıl olur bilemiyorum
Aselinannesi0655 canparem11 yani biraz rahat olun bence bebeğiniz 2 yaşında neredeyse. Ben 10 aylık gittim hemde haziran da soguktu bile
aysebb canparem11 Bebe sayılmaz artık yakında çocuk olacak bence bir sorun olmaz gidin ve keyfinize bakınnn 😎
SheDoesntCare canparem11 2bucuk aylık bebişle gittik hiç pişman değilim çok güzeldi diyeceklerim bu kadar
mystery00 canparem11 bizde 13 aylıkken gittik kızım sakindir öyle ağlamaz etmez suyu da sever dışarıda olmayı gezmeyi çok sever eve girmek istemez hatta o yüzden çok rahattık hiçbi sorun yaşamadık bence değer gidinn sadece bol bol güneş kremi sürün bebike 😌
canparem11 Aselinannesi0655 o aylarda gittik daha kolaydı canım düşünmeden giderdim şuan öyle olsa ama şimdi daha farklı
canparem11 SheDoesntCare kuzum bende 20 aydan bahsediyorum 20aya kadar olan her ayında giderdim ama bu 20 ay bi korkutuyor
3kedili2bebekli canparem11 yanınızda hava değişimi sebebiyle yemek değişimi sebebiyle probiyotik damla alın ve gidin yeterli dert etmeyin benimkiler de 20 aylık gayet yapılır yani ben sürekli denize havuza vs gidiyorim
Ballikizim99 canparem11 22 aylık kızımla geçen haftalard gittik gittiğime pişman oldum dinlenmek eğlenmek şöyle dursun işkence gibi oldu benim kızım aşırı hıysuz ve ağlak süzin çocuğunuz sakin ve uyumluysa keyifli olabilir hasta falan olmadı benim kızım
Ballikizim99 canparem11 denizde havuzda çok iyi keyfli ama çıkmak istemedi kızım ve çok ağladı otelde kaldık biz küçücük odada hareket alanı yok odada olduğumuz saatler çok sıkıldı ve ağladı benim kızım aşırı hareketli bir çocuk üstüne huysuzluğu eklenince ben çok zorlandım bide sürekli havuzdan sonra duş denizden sonra duş ordada sıkıntı yaşadık
forumgurmesi 4,5 aylık ve 17 aylıkken gittik, bu yaz 29 aylıkken gideceğiz hiçbirinde de sorun yaşamadık. Çocuğa çok iyi geliyor yeni mekan, deniz kum güneş.
CilekliKedy canparem11 benim bebeğim daha 4 buçuk aylık biz de gidicez bir cesaretlee bakalım siz biraz fazla endişeli davranıyorsunuz sankii biraz akışına bırakmak gerek
canparem11 CilekliKedy yok canım bizde 6 aylıkken ve 12 aylıkken gittik bi sorun yaşamadım ama şimdi biraz telaşlandım
CilekliKedy canparem11 anladımm havalar da çok bunaltıcı sıcak siz de haklısınız bende ilk kez deniycem bakalımm ama ince giydiği sürece sorun olmaz ya