ayazz512 Kızlar bebeğim ek gıdaya kasiga alıştığı için biberon emmiyo kilo da vermişti enfeksiyon olduğu için bnde biberon da yapıp kasikla veriyorum böyle biberon dan kesilmesi iyi mi sizce ilk bebeğim birde kilo alır mı kaşıkla icmeside
moni Bende kaşıkla vermeye çalışıyorum cok zor oluyor ama en azından azda olsa beslenir hiç yememesinden iyidir