Sabriyeillke ya İnan artık doktora götürmek istemiyorum çünkü bir şey çıkmayınca eşimle yüz göz oluyoruz gazı var gibime geliyor ama güzelde çıkarıyor gazını geçen ay da böyleydi ama sonra bir kilo aldığını görünce tamam dedim ama bu ay daha bir bırakmak istiyor on saat içmediğini biliyorum biberon emzikte tutmuyor sütü sağıyorum istemiyor öyle ziyan oluyor o süt