Denizanasi92 Tubay- Niancimide asit kullanacaksınız ama öyle hemen mucize beklemeyeceksiniz benim yanağımda leke kalmıştı 1 ay düzenli kullanınca düzeldi
semayavass @Tubay- sizde bakarsınız tabi ama benim cildimde iri iri sivilceler çıktığı zaman iz kalıyodu illa ki şuan çok şükür öyle bi durum söz konusu değil ama benim cildim çok yağlıydı onu kullanınca normale döndü yağlanması da azaldı