patlakprezervatif simseklivekalpli ben de egzama hastasıyım. Dört mevsimi hissediyorum mevsim geçişlerinde baş gösteriyor. Sonrasında krem sürüyorum yatışıyor. Öncesinde geçmesini sağlayıp sonrasında çocuğunuzun durumuna göre ayarlayabilirsiniz 😊
barbiee_ simseklivekalpli Doktoruna sormadan kullanma ama ben hipokort kullanmıştım kortizonlu krem bidaha vardı adını unuttum karıştırıp kullanıyordum.