Bugün tam 10 aylık oldu kızım normalde uykuları pek sıkıntılı değildir gece uykuları sadece biraz sıkıntılıydı ama gece 12 den sonra 15 dakikaya bir uyandı ben hiç bu kadar fazla uyandığını hatırlamıyorum sabah da 5 buçuk da ayaktaydı 8 gibi ilk uykuyu uydu 2 saat kadar saat 10 dan beri . Sürekli kucak istiyor bugün ekstra ilgi alaka bekliyor kendi kendine oynuyor ama bende ayağa kalkmama müsade etmiyor bulaşıklar olduğu gibi sabahtan beri bekliyor heryer dağınık bir taraftan dağıtıyor ben az kaldı kendimi parçalıycam kendimi zor tutuyorum tükendim çünkü 10. Aya girdiği gibi nasıl değişir anlamıyorum bi dur bismillah daha ilk günü duş aldırdım şimdi belki uyur diye dans ediyor ben tükenmiş durumdayım eşimin gelmesine daha 5 saat var yoruldum