Öğretmene ne sıklıkla mesaj atıyorsunuz. Bugün hiç mesaj atmadım. Kızım 25 aylık . Şuan ne yaptığını çok merak ediyorum. Ara sıra fotoğraf paylaşımı yapılıyor sitede. Ama öğretmeni çok sık Boğaz da etmek istemiyorum. Siz genel olarak ne soruyorsunuz ne yazıyorsunuz