ayhande pek çok hastalığın tespiti için topuk kanını vermek çok önemli ve gerekli diye düşünüyorum, evet bebeklerimizin canı yanıyor elbette, ama aşılarda da canı yanacak, bunlar onun iyiliği için öyle düşünün. Zaten ağladığı anda hemen kucağınıza alır sakinleştirirsiniz, ihmal etmeyin derim ben.
Ben aşıda bile yanında duramıyordum ilk zamanlar, çok üzülüyordum çünkü, babasıyla birlikte gidiyoruz aşı yaptırmaya bu yüzden.