Merhaba oglum 6 ay 20 gunluk. Bu arylarda tadimlik deniyor. Bende yapip yapio tatdirmak istoyorum fakat hic tatmadan agzink bile acmak istemiyor bi iki zorluyorum 3 kasik oda zorla yiyor. Corba seklimde veriyorum pure seklinde. Taneli oldumu diliyle itiyor öğürüyor felan. Birileri bana ilerledikce düzeleceği umudunu versin.. pek cok anne kaseyi bile bitirtiyor bu nasi oluyor demekten kendimi alamiyorum🤔 kilo alimida 4aydan itibaren 400 grama düştü neler yapmam lazim???