Lazziya23 maalesef başladım evet çünkü 2024 puanımla bölümümun ucundan bile gecemiyorum , düz memurluk bekliyordum o da hayal oldu dün mübaşirlik alımı gelmedi bile adalet bakanlığından. Celal ozyildiz çok güzel anlatıyor akılda kalıyor ama detaylı gelmedi bana yani temeli olmayan için çok faydalı olmaz bence. Matematikte İlyas güneşle gitmiştim geçen yıl bu sene de Mehmet bilge yıldızla başlamak istiyordum ben de , anlatımı nasıl sizce İlyas güneşe göre