zeynnnna 5 aylık olana kadar kundakta uyudu diğer türlü uyumuyordu. Sonra kundağı yavaş yavaş bıraktım. uyku arkadaşına bir türlü alıştıramadım hep beşiğinde yanında durdu ama benim oğlum da şapkasız uyumaz eline alır şapkasını takar emziğini şapkasıyla oynaya oynaya uyur 😂 3,4 tane şapkası var hangisi olduğu farketmiyor Allahtan 🙏 şuan 14 aylık.