Kızlar merhaba 6 buçuk aylık oğlum var ve biraz zor bi bebek biraz destekle biraz desteksiz bu aya geldi şükür. Şuan eşim görevde 3 ay ailemin yada kayınvalidemlerin yanında kalacağım. Destek alarak büyütüğüm halde bazen çok bunalıyorum sürekli iyi anne olmadığımı düşünüyorum çünkü ona bazen bağırıyorum sabrım taşıyor. Bebekli hayata hiç alışamadım eski hayatımı çok özlüyorum. Bi taraftan da içimde çözemediğim şeyler var. Psikoloğa gitmek istiyorum giden var mı nasıl bi süreç işe yarıyor mu biraz bilgi verebilir misiniz? Fiyat olarak nasıl oluyor seansları hangi aralıklarla oluyor hiçbir fikrim yok yardım o olursanız çok sevinirim ❤️