kubra345 valla bende burda post açmıştım aynı dertten muzdariptim. ¾ kere yıkıyordum nemli bezle yavaş yavaş siliyordum. Özellikle gıdık altı ve katlanma bölgelerinde o kadar kötü olmuştu ki kıpkırmızı. Gül suyu, kırmızı kantaron yapı vs dediler işe yaramadı. En son chatgpt çinko oksit içeren krem işe yarayabilir dedi. Pişik kremleri yani. Sudocrem vardı evde çok az da değil çok bol da değil. 3-4 defa sürdüm 2. Günde tamamen toparladı sonunda. Bir de bunu deneyin denemediyseniz 🥹 inşallah çabucak geçer annesi