Hasanbulut benim oglumda 9 aylik, çığlık atmasi yoksa azicik uyuyup uyaninca bayagi bagirarak ağlıyor 😔 disi cikmisti gecer dedim ama 2 hafta oldu hâlâ ayniyiz. Muhtemelem 2.diş geliyo ama o da degilse nedendir bu aglayislar uykusuzluklar bilemiyorum. Mahvoldum artik uykusuzluktan...