ysm53 bende taşıyamıyorum sürekli ama istiyor ki tüm gün kucakta evi gezelim öyle bir gezgin😂 en güzel aktivitesi bu aralar yüzümü gözümü çizmek. Asla odada yalnız kalamıyor, göz önünde olmamız gerekiyor. Kendi kendine gözünün önündeyken 5-10 dakika oyalanıp sıkılıyor. Yani bugün poşet verdim poşetle oynadı 15 dakika şaşırdım😂 her şeyi ağzına götürüyor, plastik şişe hastası, önünde oyuncak dolu zeka kartı veriyorum yemeye çalışıyor😂😂😂 pek iş yapamıyorum yaparsam da ona şebeklik yapa yapa ancak….