ysm53 oral dönem başlamış olabilir. Bir de yalnız oyun oynamak istemiyor sanırım. Ben çok erken başlattım yalnız oyun oynatmaya, isterseniz siz de deneyin. Ben şöyle başlamıştım (ki genelde hala öyle oluyor) bir kahve yapıp bebeğimin oyun halısının/ matının yanına gidiyorum, bebeğime hiç müdahale etmiyorum, izliyorum sadece. Sıkıldığında / ağladığında yardımcı oluyorum, keyfi yerine gelince bırakıyorum. Şu an 7.5 aylık, bugün dolu dolu 1 saat kendi kendine oyun oynadı mesela beni hiç çağırmadan, ki yanında oturmuyordum.