Bebeğim 6,5 aylık dün gece ateşi çıktı 37.1 biraz zaman geçtikten sonra tekrar ölçtüm 38.2 oldu. 2 kere calpol verdim ateşi düşürdüm. İştahsızlık, halsizlik, huzursuzluk yok keyfi yerinde, gülüyor, oynuyor su dahi içiyor. Şimdi tekrar ölçtüm 37.2 çıktı. İstanbuldan yeni geldik birkaç kere denize girdi kaldığı oda da dijital fanlardan vardı ama ona doğru üflemiyordu. Anca emzirmek için kucagıma aldığım da üflüyordu. Hasta mı oldu dişten dolayı mı böyle?