Bugün eşimle karar aldık emzigi biraktiracagiz diye .ama bana birsey oldu neden bilmiyorum bir anda aşırı duygusallaştim aglamami durduramiyorum. Benzer şekilde bebegim 1haftalikken neden karnımdan ayrıldı,birdaha karnımda hissedemeyecegim için böyle ağlıyordum lohusaydim. Aynı o günkü duyguları yaşıyorum şimdi.alt tarafı bir emzik neden beni bu kadar üzdü bilmiyorum bir anda bu hale geldim nolur bana birseyler söyleyin kendimi durduramiyorum çok üzgünüm 🥺