Babyboysmother Kızlar 25aylık oğlum var gelişimi gayet güzel. Takviye olarak hiç bişey vermiyorum. Omega 3 vermek istiyorum ve her seferinde kontrole gittiğimide Dr’a sormayı unutuyorum siz gelişimi için hangi takviyeleri veriyorsunuz Omega 3 gibi
Kuzucukumsu Babyboysmother balıkyağı ve d vitamini harci bir şey kullanmıyorum ben balokyağı da başlık yemiyor diye veriyorum
simseklivekalpli Babyboysmother vitaminleri iyiyse ek takviyeye gerek yok, balık yagi jelibon formunda olanlar daha kabul edilebilir
Seymaixle1 Babyboysmother tabiki balık yağı ve d vitamini kullanın mutlaka . Ama bende kan testi yaptırıp neyi eksikse verin . Ama ne olursa olsun balık yağı mutlaka verin
MamaUygarVibes Babyboysmother demir, balık yağı, d vitamini, b12 kullanıyor ama tabi doktor kontrolünde verildi hepsi.
Babyboysmother Kuzucukumsu balık haftada bir yediriyorum. Tabi yeterli değildir, takviye alacağım test yaptırdıktan sonra, siz hangi balık yağını veriyorsunuz?
Babyboysmother Kuzucukumsu simseklivekalpli Seymaixle1 MamaUygarVibes maygirl nanelilimonata betulci kızlar herkes d vitamini yazmış. Bizim Dr 1 yaşından sonra gerek duymadı. Onu kışın verirsin zaten sıcak bir ülkedeyiz dedi. Bende hiç araştırmadım Dr öyle söyleyince ama şimdi kafama takıldı acaba başka bir Dr mı götürsem. Sizin Dr kaç yaşına kadar verilmeli dedi D vitamini?
Babyboysmother Seymaixle1 evet en mantıklısı kan testi yaptırayım. Dr umuz gerek duymadı bu zamana kadar da hiç yaptırmadı. Gelişiminden dolayı ama bnmde aklımdaydı değerlerini görmek istiyorum en kısa zamanda yaptırayim, teşekkür ederim
Babyboysmother D vitamine gerek yok dedi Dr umuz onu kış ayında kullanmamızı önerdi. Sıcak bir ülkedeyiz günaşten alıyormuş onu. Balık yağı bir araştırayım o zaman, teşekkür ederim
Kuzucukumsu Babyboysmother ocean ve möllers in ifos belgesi var demişti doktor(ağır metal içermediğine dair) ikisinden birini tercih et dedi. Möllers pahalı geldi ocean kullanıyorum
maygirl Babyboysmother d vitamini zaten olmasi gereken bunu veriyorum.omega 3 birde gida takvisi kullaniyorum ama doktor onerisi o takviye..
maygirl Babyboysmother omega 3 ü ewet hergun veriyorum.Ocean portakal aromalı olanı kullaniyoruz 1 yıldır.
Babyboysmother karagozolmez B12’yi hangi değeri düşük olduğu için kullanıyorsunız. Ben kafama göre kullanmayacağım ama bilgim olsun diye soruyorum sadece
betulci Balık yağını nasıl veriyorsunuz ben de aldım ama kızım hiçbir şey yemiyor tadını sevmedi asla içiremiyorum