nazli96 btba hastanede çekiyorlar ama aşırı dandik bizi de çektiler albüm hediye ettiler güya çok amatör saçam sapan fotoğraflar. Biz fotoğrafçı tutmuştuk ayrıca iyi ki tutmuşuz 😀
seymayldzz Bende orada yaptım. Fotoğrafçı tutarsanız olur. Doktorunuzla da paylaşırsınız bilgisi dahilinde oluyor ☺️
adenbeg Nişanda doğum yaptım, doktorum kendi telefonu ile kendi hemşiresine çektirdi ve bana göre çok yeterli fotoğraflar ve çok güzeldi hepsi ☺️