Lena77 Kızlar evde lahmacun yapmak için dondurucudan kıyma çıkarttım ama baya arttı şimdi ben bu kıymayı nasıl değerlendireceğim. Dondurulduktan sonra çözülen et ürününü bir daha dondurmayın diyorlar ne yapayım Allah aşkına var mı öneriniz
Lena77 simseklivekalpli teşekkür ederim güzel fikir. Bezelye yaparken yada börek yaparken kullanırım 🥰
Lena77 uykusuzanne__ öyle de işte ne korkunç şeyler okuyoruz bu internet mahvetti beni her yediğim şeyden zehirlenecekmişiz gibi geliyor 😂
Minel-inannesi Lena77 kavurup tekrar atabilirsiniz dondurucuya yada hepsini lahmacun yaptırıp atın dondurucuya
Lena77 Minel-inannesi yarısı kadar harca kullandım keşke biraz daha malzeme ekleseydim dediğiniz gibi yapardım mis gibi de olurdu
Lena77 Deletedmom_289 öyle şeyler yayılmaya başladı ki yemin ederim yemek yapmaya korkar olduk. Tavuk mesela evdekiler akşama tavuk yap diyince kabusum oluyor. Yıkamalı mıyım yıkamamalımıyım. Yıkasam “aman yıkama etrafa bilmem ne virüsü bulaşıyor”.Yıkamasam “ay o kesimhaneleri görsen bir daha asla tavuk yemezsin” huni yazıcağım az kaldı
ahlelele_ahlelas Lena77 Tepsi kebabı gibi pişirebilirsiniz fırında. Suyunu biraz süzdürün. tepsiye halka halka patatesleri dizin. Üzerine harcı koyup pişirin. Çok güzel oluyor