Kızlar 2 aydır sağ baş parmagimda sinir kas sıkışması gibi bişey var ve çok fena ağrıyordu bu sabah uyandığımda sağ kolum tamamen ağrıyor damar üst üste gelmiş sanki hiç kaldıramıyorum kolumu sağlık ocağına gittim hamile olduğum için krem bişey veremem dedi ama dayanılmaz bir ağrı var,acile gitsem bakarlarmi acaba hamileyim diye ilaç vs bişey veremiyorlar ama dayanilacak gibi değil ya,bilgisi olan varmı hastaneye gitsem bakarlarmi boş gidip gelmek istemiyorum